REKLAMAČNÍ ŘÁD

Pokud se na výrobku nedejbože objeví vada, která se jeví, že byla způsobena při výrobě a zavdá nutnost výrobek reklamovat, spojte se s námi prosím na kontaktech uvedených na home page. My Vám zašleme reklamační štítek, který pouze nalepíte na balíček a ten odevzdáte na nejbližší pobočce Zásilkovny. Nic neplatíte. Samozřejmě můžete poslat balíček i jinou cestou, pokud Vám lépe vyhovuje. Jakmile nám věc dorazí, vyhodnotíme vadu a spojíme se s Vámi s návrhem nejlepšího způsobu vyřešení (oprava, přešití, výměna za nově ušitý kus apod.).

Doručovací adresa pro reklamace je Zmatla s.r.o., Ateliér Zámecký dvůr Všeradice, Všeradice č.p. 1, 267 26 Všeradice

Detailní popis reklamačního řádu viz níže:

Prodejce odpovídá zákazníkovi za to, že věc v době převzetí nemá vady.
Pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Zákazník má právo uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí zboží
(při koupi použitého zboží 12 měsíců).

Práva z vady nelze uplatňovat, pokud bylo zboží prodáno za nižší cenu z důvodu jeho vady.
Dále nelze reklamovat opotřebení věci způsobené obvyklým užíváním.
Pokud je prodávána věc použitá, nelze reklamovat vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou měla věc v době převzetí kupujícím.
Reklamovat nelze vady, které způsobil zákazník nesprávným užíváním věci v rozporu s návodem nebo v rozporu s všeobecně známými pravidly užívání věci. Reklamovat nelze, vyplývá-li to z povahy věci.

Zákazník má povinnost uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu poté, kdy se o vadě zboží dozví.

Reklamace je uplatněna okamžikem, kdy je reklamované zboží doručeno Prodejci. Prodejce má povinnost potvrdit zákazníkovi převzetí zboží do reklamace.

Pokud zákazník reklamuje z důvodu výskytu vady, která byla na zboží při převzetí zboží, může požadovat opravu věci, a není-li to neúměrné, výměnu věci, resp. její součásti, týká-li se vada jen součásti věci. Není-li to možné, může zákazník požadovat slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit.

V případě opakovaného výskytu vady (třetí reklamace stejné vady) nebo výskytu většího počtu vad (čtvrtá vada) má zákazník právo požadovat opravu či výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Neuplatní-li zákazník právo na opravu, výměnu věci nebo vrácení peněz, může požadovat přiměřenou slevu. Slevu z ceny věci může zákazník požadovat také, pokud mu prodávající nemůže věc opravit nebo vyměnit, nebo pokud by zjednání nápravy způsobovalo značné obtíže.

Prodejce je povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Zákazník je povinen informovat se o stavu vyřízení reklamace 30. den po uplatnění reklamace.

Reklamace je vyřízena okamžikem, kdy je zákazník informován o vyřízení reklamace a zboží připraveno k vyzvednutí. V souladu s platným právem Prodejce není povinen během zákonné lhůty pro vyřízení reklamace zboží doručit ani odeslat zákazníkovi.

Záruka za jakost platí pouze, pokud byla výslovně sjednána. Tím však není dotčena odpovědnost Prodejce za vady zboží v době převzetí zboží dle výše uvedených ustanovení.