časté otázky

 

Co znamená "rostoucí" u dětského oblečení? 

Oblečení s rostoucím střihem je možno používat přes několik (většinou 2 až 3) standardních dětských velikostí.
Střihy jsou zvláštně upravené, aby oblečení dlouho sedělo. 
Např. dětská Zmatla velikost 63-80cm (4-12měsíců) je vhodná pro rozsah standardních dětských velikostí 68, 74 a 80.
Díky rostoucímu střihu tedy nemusíte nakupovat každé tři měsíce nebo každý půl rok nové oblečení.
Naše dětské velikosti popisují, pro jakou výšku postavy v cm (od-do) jsou vhodné. Věk je vždy pouze orientační.

Co znamená "3v1" u kojícího nebo "2v1" u těhotenského oblečení?  

Střihy a provedení oblečení 3v1 jsou koncipovány tak, aby mohlo být toto oblečení používáno jak po celou dobu těhotenství,
tak během kojení a následně i jako normální oblečení. Funguje to, opravdu. Testováno :)
2v1 u těhotenského znamená, že je možno používat v těhotenství i mimo něj.
Takto označené kousky nejsou primárně vhodné pro kojení.

Kdy mi dorazí objednané věci? 

Standardně odesíláme ušité zakázky mezi 3. a 5. pracovním dnem od přijetí úhrady za objednávku, někdy i dříve.
V největší předvánoční sezóně se může doba do odeslání mírně prodloužit, o takové věci Vás ale vždy informujeme.

Opravdu máte stále všechny velikosti od XS až po XXL?

Ano. Jistě. Vše šijeme přece pro Vás, podle Vaší objednávky. U nás prostě nemůže být velikost vyprodaná.

Opravdu máte tolik látek, barev a vzorů k výběru?

Ano, máme. Opravdu, jsou na skladě. Pokud některá dochází, objednáváme nové role. 

Pokud naši dodavatelé danou barvu nemají právě k dispozici, vyřadíme ji dočasně z výběru u produktu. 
Pokud se náhodou stane, že nám látka nevystačí  -například pro velikost, kterou jste si objednala - dáme Vám vědět a domluvíme se. 
Nové látky nám obvykle dorazí do týdne od objednání. Látky s barvami a vzory, které máme pouze přechodně 
a v omezeném množství, máme v nabídce jen tak dlouho, dokud se nespotřebují na krásné věci pro Vás.

Máte hotové výrobky na skladě?

Z valné většiny výrobky na skladě nemáme. A vy tak máte jistotu, že máte zbrusu nové zboží.

Naše výrobky šijeme totiž přímo pro Vás až poté, co si objednáte a registrujeme Vaši platbu na účtu či na platební bráně. 
Výjimkou mohou být některé věci, u kterých máme například k dispozici omezené množství látky
a ušijeme pouze několik kousků v několika velikostech. 
Takové věci jsou označeny jako „Ihned skladem“.
A odesíláme je nejpozději druhý den od úhrady (pokud si zároveň neobjednáte i šité věcičky).

Dodáváte i věci od jiných výrobců?

Ne. Šijeme a tedy i prodáváme pouze naše vlastní modely.

Jak vybrat velikost?

Popis velikostí s podrobným rozpisem jednotlivých měr u je uveden u každého produktu. 

Porovnejte s vlastní mírou a vyberte. 
Pokud si nebudete jistá, napište nám a správnou velikost vybereme společně. 
Naše dětské míry jsou uvedeny v rozsahu velikosti v cm tělesné výšky
– velikost 62 -80 cm je tedy určena pro děcko s výškou 62 cm až 80 cm. 
Velikosti pokrývek hlavy (kukly, čepice, kloboučky) jsou uvedeny v cm obvodu hlavy. 
Pozor: věk dítěte je u velikostí uveden pouze pro orientaci, Vaše dítě zrovna může mít už ve věku 10ti měsíců velikost, 
která je standardně uváděná pro 15 měsíců.

Jak zvolit velikost, barvy, a další u konkrétního výrobku?

Velikost, barva a vzor se volí výběrem z nabídky u produktu, než ho vložíte do košíku. 

Při výběru jednoduše klikněte na barvu/vzor, vyberte velikost z rolovacího menu,
případně vyberte kliknutím další barvy (krajky, lemy, vsadky apod.). 
Další důležité informace, jako jsou třeba Vaše míry a speciální požadavky nám můžete snadno připsat do zprávy u objednávky.

Mohu odstoupit od kupní smlouvy?

Ano, samozřejmě, zcela v souladu s platnými právními předpisy 

- více informací o vrácení naleznete v sekci Odstoupení od smlouvy

Mohu vrátit zboží?

Ano, pokud náš výrobek vyzkoušíte a z nějakého nepředstavitelného důvodu Vám nevyhovuje ;) , můžete ho vrátit. 

Vrácení kupní ceny zboží provádíme stejným způsobem, jako byla provedena platba, poté, co nám zboží dorazí nazpět. 
Produkt musí být v původním stavu – tedy nový, nenošený, nepraný ani nenaparfémovaný. 
Vyprané nebo viditelně nošené výrobky zpět nebereme. 
Pouze pokud se jedná o výrobek na zakázku, kde jsme pro Vás výrazně upravili střih na Vaše míry, 
nebo jste nás požádala o obzvláště neobvyklou barevnou kombinaci, nebudeme při vracení jinak bezchybného výrobku moc rádi.

Pokud Vám daný kousek nesedí jak by měl, jako první řešení Vám většinou nabídneme úpravu a přešití na Vaše míry. 

U jednoho kousku zdarma, u více dle dohody.

Detaily k odstoupení od kupní smlouvy viz Odstoupení od smlouvy

Mohu věci reklamovat?

Ano, samozřejmě. Pokud se na výrobku objeví výrobní vada, můžete ho jednoduše reklamovat. Detail k reklamaci viz Reklamace

Mohu si nechat oblečení upravit, pokud mi nesedí přesně?

Ano, samozřejmě. Jeden kousek Vám upravíme zdarma, u většího počtu Vám zašleme návrh, kolik bude stát práce na úpravách.

Opravíte mi věc, která se mi roztrhla, nebo děti prošoupaly kolena u kamaší?

Pošlete nám zprávu a popište, o co se jedná, domluvíme se. Pokud to má smysl, věc Vám za práci a materiál rádi opravíme. 
..Ve vánočním provozu to ale určitě bude dlouho trvat, to máme nejvíc napilno..

Jaké jsou možnosti dopravy?

Podívejte se na detailní popis ohledně dopravy zde: Platba a Doprava

Jak mohu zaplatit objednávku?

Podívejte se na detailní popis možností způsobu platby zde: Platba a Doprava

Dodáváte na dobírku?

Ne. Na dobírku nedodáváme, Vaše nové věci totiž vyrábíme přímo pro Vás. A až po úhradě objednávky.